Saturday, December 28, 2013

I året der er gået

har jeg taget min gamle hyggebeskæftigelse op igen. Jeg strikker. Ja det gør jeg såmænd hele året, men for det meste er det strømper, der er på pindene. Det nye er, at jeg strikker sjaler en mas, og hvad er endnu mere nyt, ja så strikker jeg bluser til lille Konrad. Det er bare sådan et dejligt arbejde at se en lille bluse blive til. Hele to skal han have overrakt i dag.
 Den første bluse har lidt lus i skindpelsen. Et hyggeligt lille arbejde, som jeg glæder mig til at give ham i dag, når vi skal fejre hans fars fødselsdag.

Konrad elsker bamse og kylling, så selvfølgelig skal han da også have en bamse bluse. Den har jeg strikket her i juledagene, mens jeg har slappet lidt af oven på juleforberedelser og sygdom. Dejligt at sidde med benene højt og flytte masker fra pind til pind.

Synes også lige, at I skal se det sjal, jeg fik bestilling på sådan lige i sidste øjeblik før jul. Det skulle bruges som julegave, og jeg måtte da bare tage udfordringen op. Og jeg nåede det.

Nu er det tid at gøre klar til at tage op til sønnen. Vi er inviteret til brunch


1 comment:

May Britt said...

Det er bare sådan nogle lækre ting du fremtryller med garn og pinde...