Sunday, October 27, 2013

Det er da også blevet til lidt Halloween kort, for jeg kan jo ikke holde fingrene væk fra Halloween swaps.

Først fik jeg lavet det her Peek- A boo kort. Lidt sødt og lidt uhyggeligt, men også lidt nostalgisk, for hvem af os gamle tøser kan ikke huske Dandy's vippebilleder.

Her kan i se, den pæne unge mand, når kortet åbnes, men vipper man ham, ja så bliver han til et skelet


Da jeg nu var så godt i gang, så lavede jeg et mere, og der kan I vist se mit skelet. Jeg er vild med skeletter, hvis man altså kan være det


Nå ja, og af resterne blev der så lige det her lidt mere almindelig halloween kort.


Slut med halloween for i år. Der venter en bestilling på op til flere julekort og lidt mere. Så nu må jeg vist finde den søde pige frem, hvis hun da er inde i mig tihi

3 comments:

May Britt said...

Ej hvor er de bare super go'e...

Gitte said...

Herlige halloweenkort.

Unknown said...

Nå har du nu igen gjort det ,,, tihi