Sunday, October 20, 2013

Heldigvis er jeg blevet god igen

For det er da ikke muligt at rende rundt og mugge i længere tid af gangen.

Så i denne weekend har jeg været ramt af en sød virus. Ikke helt min egen skyld. Jeg havde såmænd bare sagt ja til at lave kort til en jysk pige. Hun leverer 3 D arkene, og så leverer jeg det resterende og får en nok alt for lille pris pr. kort, men sådan er der jo så meget.
Jeg ser nemlig det hele som en win win situation. Jeg elsker udfordringen- jeg får brugt lidt af de alt for mange materialer jeg har på matriklen, og så kommer der endda en lille skilling ind på bankkontoen. Det er da ikke helt tosset vel ?????

Så nu ligger der endnu en gang 100 kort klar på mit bord. Nu skal de bare pakkes, og så skal de sendes.

Men først vil jeg lige viser jer, at jeg også kan lave søde kort, og ikke bare " wicked women"






3 comments:

May Britt said...

Hold da op det var da godt nok en ordenlig stak igen... godt du ikke er gået helt bag af dansen efter dørslaget... ;)

Gitte said...

Hold da helt op du har lavet mange kort.

Unknown said...

Hold da op, ja så er det du gør ,men jeg kan sige det er smukt og at du har lyst .