Sunday, October 13, 2013

Hvem siger at livet skal være kedelig. Her i sidste uge legede jeg lige dørstopper for en dør der væltede. Det har gjort, at jeg ikke får lavet så meget, som jeg plejer. Heldigvis ved jeg da nu, hvad et dørslag er tihi

Jeg har dog taget mig sammen i dag, og har fået lavet en enkelt deco. Nu skal den ud på en lang og måske også farefuld tur i verden før den finder vej frem til rette ejermand. Hvor må det være dejligt at være deco og ikke vide spor om, hvad vej man skal. De en masse dejlige kreative mennesker og ikke mindst deres kreative værksteder.



2 comments:

May Britt said...

Hi hi... tror nu ikke lige et dørslag er hvad du har oplevet og så alligevel... håber det går bedre og dejligt at se dig igen her i blogland... fnis...

Unknown said...

Marianne du tror du kan det hele ,vil du ikke godt passe på dig selv, jeg bliver så bekymret for dig.