Tuesday, November 05, 2013

Jeg er vild med ros

Og efter den fine ros, jeg fik i går, ja så var der da ikke andet at gøre end at klø på. Så derfor har endnu et par sider i min juledagbog set dagens lys. Måske er de ikke helt færdige, men grundskitsen er lagt.
Det er vigtigt at få lavet ønskeseddel til jul, så det lægger jeg op til, at jeg skal gøre tidligt på måneden. Jeg er godt nok nået den alder, hvor jeg ikke ønsker mig så meget, men lidt kærlighed kan man da altid bruge:O)))


Her i huset har der altid været fokus på lidt godt til ganen. Sådan har det nok altid været i min familie, for både min mor og min mormor bagte småkager til den store guldmedalje. Så den tradition fører jeg da videre. Jeg har prøvet at springe over en enkelt gang, men det slap jeg nu ikke godt fra :O)


Jeg vil så gerne være med til at holde de gamle traditioner i hævd. Det skal der ikke være nogen tvivl om. Jeg husker stadig glæden i mine bedsteforældres hjem, når der kom julekort fra resten af familien. De blev nøje gemt, for noget for noget når venskab skulle holdes. Intet julekort året efter, hvis man ikke sendte året før.
Jeg sender julekort hvert år. Hjemmelavede julekort, men lad os nu se, hvor mange det bliver til.


Ja så blev det ikke til mere i denne omgang. Ting tager tid. Jeg har jo noget at skulle leve op til med den flotte juledagbog, som min gode lærer havde lavet.

2 comments:

May Britt said...

ja hvem kan ikke godt li' ros og så får man jo lyst til at lave mere og hold da op du klør på... igen super flotte sider og kan godt li' den måde du har fået brugt tallene på.. de er jo ikke verdens nemmeste... spændt på at se flere sider... Go' onsdag

Unknown said...

Hej Mor
Hvor er du nået langt. super flotte sider. Glæder mig til at se det færdige resultat.