Friday, November 08, 2013

Jeg tør ikke

at lade være med at vise mine sider i dagbogen frem. Ellers tror I vel bare, at jeg ikke laver noget. :O).

Julen er en travl tid. Mange gøremål, og mange ting, der skal laves klar til den store aften. En side i min dagbog minder lige folk om, at de også skal huske alle vores kæledyr. Det gælder både de 2-benede og de 4-benede.


Selv om vi kun er nået til den 10. december er det altså helt i orden at blive træt. Det gør godt med et lille hvil, og mens man alligevel får en tiltrængt lur, så kan man jo lige så godt drømme lidt. Hvad får man mon i julegave. Eller måske er det drømmen om en hvid jul, der trænger sig på.


Vi har jo allerede haft en dag, hvor vi forholdt os til postkort. Og når nu vi har været flinke, så er det vel sagtens helt i orden at forvente at der også kommer postkort i vores postkasse. Om ikke andet kan vi da bruge turen ned til postkassen og op af trapperne igen som motion. Det kan vel aldrig skade, at man taber et par kilo i løbet af december. Monstro man ikke tager dem på igen i juledagene :O)


I kan jo nok se, at jeg er så ganske glad for julepost. Ja ikke kun julepost. Jeg elsker post hele året rundt. Jeg har lært i mit efterhånden lange liv, at det er en betingelse for at få post, at man også ind i mellem sender post til andre. Det gør i hvert tilfælde chancerne for at modtage væsentlig større. Så jeg vil ikke undlade at opfordre alle til at sende en julehilsen til dem man har kær, dem langt borte, og dem der er nær. Jeg vil bruge den 11. december til at gennemgå min gamle adressebog for at se, om jeg har husket alle.





3 comments:

May Britt said...

Igen nogle super lækre sider i din juledagbog... og ja hvem elsker ikke at få rigtig post og altid dejligt til jul...

Marianne Skriver said...

Så må jeg have en adresse May Britt. Så skal der komme julepost :O)

Gitte said...

Flot flot dagbog.