Sunday, November 17, 2013

Juledagbog igen igen

For når moderen skal føre dagbog, så skal næste led i generationen da også føre dagbog.

Gud ved om hun opdager, at jeg har lagt billeder ind her på bloggen af de første fire sider ;O)


Den første da i december skal julehyggen findes frem. Ellers får man besøg af denne lille drillenisse hele måneden. Man er selv ude om det, for man kan bare gå i gang med at jule


Jeg synes at man tidligt på måneden skal gøre Santa klart, at man stadig er her, selv om man er blevet gammel/ ældre. Jeg er sikker på, at selv om man har rundet 40 +, så er man barn i sjælen, når det drejer sig om julegaver. Jeg taler skam af erfaring. Tænk sig, jeg skal fejre min jul nr. 57 i år. 




Ingen jul uden sne. Det er nu så hyggeligt, når træerne står pudret med sne, og når de små familier, ja for den sag skyld også de store familier laver snemænd. Jeg ved godt at sne også kan være til besvær, men i december måned er det altså noget godt. 


Hvis man skal nå det hele, ja så skal man altså planlægge sig ud af julen. Og det skal ske ret så tidligt på måneden, for med de små felter i denne kalender kan det ikke nytte noget, at der skal skrives for mange gøremål på den enkelte dag

3 comments:

May Britt said...

Den bliver da bare så fin... husk nu at lave hulle med Zutteren inden du får pyntet for meget...

Marianne Skriver said...

Jeg har styr på min pynt May Britt. Jeg har styr på det. Tror jeg nok ::)

Gitte said...

Den ser fin ud. :-)